Lounakallio.fi -kävijätilastoja

Nyt on aika katsella mitä ollaan vuoden aikana saatu aikaan, tilastojenkin valossa:

  • lounakallio.fi -sivuilla vieraili vuoden aikana yli 30 000 ihmistä. Se on huima määrä.
  • As Oy Lounakallio -Facebook- ja Instagram-kampanjoiden kautta tavoitettiin kahden kuukauden aikana 50 000 ihmistä kohdennetusti. Niistä 2000 klikkasi sivuille lukemaan lisää.
  • Talosivut 30a ja 31d olivat messuajan iso juttu. Niissä vierailtiin 4000 kertaa. Eli niissä sivuissa on edelleen suorat linkit taloissa olleiden yhteistyökumppaneiden tuotteiden sivuille
  • Yhteistyökumppanit -sivuilla vierailtiin n. 1000 kertaa messuaikana. Yksittäisiä ja suosituimpia kumppanisivuja olivat mm. Spinkkilä, Nordic House Finland, Pentik, Vuu design, Thermory, Siparila, Philips Hue ja Saariston kaivonporaus. Jokainen yksittäinen jäi kuitenkin alle 100 kävijän.

Ja nyt kohta alkaa Huvila&Huussi -tv-ohjelmasarja, jossa vieraillaan messukohteissa. Luvassa on siis kovempia lukuja jatkossa.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.